در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره " ایران ساخت " از سه اثر برگزیده صدا و سیمای مرکز یزد تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " در این جشنواره صدا و سیمای مرکز یزد در بخش فیلم های کوتاه رسانه های دیداری شنیداری فیلم جهیزیه با موضوع خرید کالای ایرانی به تهیه کنندگی علی محمد خادمی و کارگردانی محسن غلامزاده از سوی هیات داوران برگزیده و از آن تقدیر شد.

همچنین در بخش گزارش های خبری رسانه های دیداری شنیداری  از معاونت خبر صدا و سیمای مرکز یزد گزارش خودکفایی در تولیدملی توسط محمدعلی بختیارامینی موفق به کسب رتبه برتر و تجلیل از سوی هیات داوران شد.

در بخش ادبیات جشنواره نیز سیده سکینه میرطاهری از معاونت خبر مرکز یزد  با ارائه مستندی از بزرگترین کارخانه شیشه خاورمیانه در اردکان استان یزد بعنوان برگزیده بخش مستندنگاری انتخاب و از آن قدردانی شد.

در نخستین جشنواره ایران ساخت سه هزار و ۸۰۰ اثر در بخش های ایده بازار, رسانه های دیجیتال, ادبیات, رسانه های دیداری شنیداری و هنرهای تجسمی به جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت  ارسال شد که در پایان هیات داوران از هر بخش آثار برگزیده را انتخاب که در مراسم اختتامیه با حضور معاون اول رییس جمهور, معاون علمی فناوری رییس جمهور و جمعی از مسولان رسانه ملی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما  از صاحبان آثار برگزیده تجلیل شد.

این جشنواره با شعار کسب و کار ایرانی با هدف حمایت از تولیدات دانش بنیان ساخت ایران از  ۱۵ تا ۱۸ دیماه جاری در تهران برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا