جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، روز چهارشنبه 15 دی ماه چهارمین جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) استان در سال جاری با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان و اعضای این شورا در مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان واقع در دانشگاه یزد برگزار شد. دکترمحمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان ضمن خیرمقدم به حضار و تشکر از همراهی همه مسوولان در ایجاد مرکز شتابدهنده نوآوری پیشگامان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک کسب و کار های فناورانه منجر به ایجاد سود و رونق برای اقتصاد کشور شود.

مهندس میرمحمدی استاندار یزد نیز در این جلسه گفت: با توجه به بهره مندی استان یزد از توانمندیهای فن آورمحور و دانش بنیان باید بخش هایی که قابلیت گسترش و پیشرفت دارند شناسایی و تقویت شود.

مهندس میرمحمدی بیان کرد: شناسایی زمینه ها و همدلی تمام نهادهای فعال استان برای ایجاد مرکز شتابدهنده فضای موثری در شکوفایی ایده ها و تقویت مهارت ها به وجود می آورد که می توان الگوی این کار را به سایر حوزه ها نیز وارد کرد.

وی ایجاد مرکز شتابدهند نوآوری در دانشگاه یزد را تقویت ارتباط دانشجویان با مهارت و فضای کسب و کار دانست و خاطرنشان کرد: توجه به تفکر و اندیشه برای کشور ارزش افزوده به همراه دارد و تقویت هم افزایی بر این مبنا پیشرفت های خوبی برای استان امکان پذیر می سازد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد نیز در این جلسه ایجاد مرکز شتابدهی را الگوی موفق تعامل و مشارکت بخش دولتی و خصوصی بیان و افزود: این الگو می تواند برای جوانان و صاحبان ایده الگویی موفق و کاربردی باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا