غرفه ها و تبلیغات پنجمین جشنواره آیین های سنتی رشکوییه به علاقمندان واگذار می گردد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، کانون فرهنگی هنری دیار رشکوییه در نظر دارد فضاها و ظرفیت های تبلیغاتی جشنواره آیین های سنتی رشکوییه که در تاریخ  پانزدهم بهمن ماه برگزار می گردد را به صورت کلی و جزیی به علاقمندان واگذار نماید.

در همین راستا از کلیه موسسات، شرکت ها و فروشندگان صنایع دستی، مواد غذایی، مشاغل خانگی ـ سنتی و سایر موارد مرتبط که علاقمند به همکاری جهت برگزاری این همایش می باشند، دعوت به عمل می آید.

گفتنی است: تعداد پانزده غرفه قابل واگذاری می باشد که علاقمندان می توانند به ارائه محصولات صنایع دستی، غذاهای سنتی و فرهنگ و رسوم بپردازند. همچنین یک یا دو غرفه با فضای مناسب نیز جهت تبلیغات در عناوین مختلف از جمله پوستر، ویژه نامه (بروشور)، کارت های دعوت، تراکت تبلیغاتی، رادیو، سایت و فضا های مجازی در راستای برگزاری جشنواره می باشد.

شایان ذکر است: سال گذشته به طور میانگین بیش از سه هزار نفر در جشنواره حضور داشتند و از برنامه های متنوع اجرا شده در این جشنواره دیدن نموده و با آداب و رسوم خاص مردم منطقه رشکوییه آشنا گردیدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا