به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

اعضای شورای اسلامی شهر یزد  از پارک موزه دفاع مقدس واقع در بلوار پرفسور حسابی جنب پارک آزادگان  بازدید و در جریان پیشرفت این پروژه و کم وکاستی های آن قرار گرفتند.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر یزد در نشستی با مسئولین پارک موزه، پیرامون مساعدت در جهت تکمیل این پروژه مباحثی را مطرح کردند.

ساخت این مرکز فرهنگی که اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از سال‌ها پیش آغاز شده که این بنا با مساحت 20 هزار مترمربع و 16 هزار مترمربع محوطه پارک موزه در سه طبقه در زیربنای 3 هزار مترمربع در حال ساخت است.

طرح و احداث پارک موزه دفاع مقدس با هدف ساماندهی به مجموعه تلاش‌های دلسوزان و یادآوران مخلص آن روزها در طول نزدیک به دو دهه که از دوران دفاع مقدس سپری می‌شود، شکل گرفته است.

گفتني است با راه‌اندازی پارک موزه، اکثر برنامه‌های دفاع مقدس از جمله برگزاری جشنواره فیلم و تئاتر ، جشنواره هنرهای تجسمی دفاع مقدس و گرامیداشت روزهای فتوحات و عمليات‌هاي هشت سال دفاع مقدس نظيرآزادسازي خرمشهر ، عملیات بیت‌المقدس و... در اين پارك برگزار و وقايع مهم و ارزشمند پيروزي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي به تصوير كشيده مي شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا