عملیات اجرایی ادامه بلوار علامه جعفری(ره) و پارک گلکار که در محدوده منطقه دو شهرداری قرار دارند، همزمان با نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به یزد شروع شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد طی مراسمی در نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و اهالی محل، عملیات اجرایی احداث ادامه بلوار علامه جعفری (ره) و همچنین پارک گلکار که در محدوده منطقه دو شهرداری قرار دارند آغاز شد.

خاطرنشان می شود پروژه ادامه بلوار علامه جعفری(ره) با قراردادی به مبلغ هشت میلیارد و 100 میلیون ریال در مدت زمان شش ماه و با حجم تقریبی خاکبرداری 20 هزار مترمکعب و حجم تقریبی خاکریزی 50 هزار مترمکعب، در طول مسیر 2100 متر و عرض 36 متر به انجام می رسد.

در همین راستا پارک گلکار نیز در زمینی به مساحت 3500 مترمربع در محل بلوار انتظار به آدرس میدان طلائیه ـ ابتدای خیابان شهدای حسن آباد احداث می شود.

شهردار یزد در این مراسم اتصال ادامه بلوار علامه جعفری(ره) به جاده، دربید را مکملّی برای بلوار  امام حسن مجتبی(ع) دانست و با اشاره به اهمیت رشد مناطق کمتر توسعه یافته، احداث پارک بزرگ حسن آباد را از اولویت های منطقه حسن آباد ذکر نمود که پس از تحویل زمین هفت هکتاری به شهرداری و تأمین اعتبار آن، با همه مشکلات به بهره برداری رسید.

محمدرضا عظیمی زاده درخصوص توسعه پارک حسن آباد نیز اظهار داشت: منتظر واگذاری زمین هستیم تا توسعه پارک را آغاز نمائیم.

وی همچنین گزارشی از توسعه و بهسازی معابر در سطح منطقه دو ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم خاطرنشان نمود: با اجرای پروژه ادامه بلوار علامه جعفری (ره)، ورود کامیون ها به منطقه که آسایش و آرامش مردم را بر هم زده است کمتر می شود.

در این مراسم فرامرز رمضانی مدیر منطقه دو شهرداری یزد درخصوص دو پروژه مورد نظر توضیحاتی ارائه داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا