سالروز ورود و حضور با برکت مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد را گرامی داشته و این روز را که به حق روز یزد نامگذاری شده است پاس می داریم.

دوازدهم دیماه سال 1386برای هر فرد یزدی روزی پرشکوه و فراموش نشدنی است.

استقبال بی نظیر مردم این دیار از رهبرشان وگرامیداشت قدوم مبارک ایشان در حقیقت جان تازه ای بود که در کالبد زن و مرد و پیر و جوان یزدی دمیده شد و عشق و ارادتی بود که از دل و جان نثار ولی فقیه زمان خود گردید.

حضور رهبر معظم انقلاب در یزد واقعاً پرثمر و پر برکت بود.

با دستور و مساعدت ایشان قریب هفتصد و بیست پروژه مهم اقتصادی، فرهنگی، راهسازی، عمرانی - رفاهی، بهداشتی و درمانی و زیربنایی به نتیجه رسید و مردم استان از آن متنفع شدند. از مدرسه سازی گرفته تا احداث خوابگاه دانشجویی در شهرهای مختلف استان تا ایجاد راه و سالن های ورزشی و ساخت مسکن و بهسازی روستاهها و ساخت مراکز درمانی و بهداشتی نظیر بیمارستان شهید رهنمون که عنقریب به بهره برداری کامل خواهد رسید.

همه و همه از برکات سفر معظم له به استان یزد بود و مهمتر از این تجدید بیعت و پیمان همبستگی مردم با رهبرشان است که با حضور خود در مسیر حرکت ایشان و در میدان امیرچخماق یزد به خوبی نمایانگر عشق مردم به مقام عظمای ولایت و دوستی عمیق مردم و رهبر بود.

ما سالروز دوازدهم دی ماه را گرامی می داریم و امیدواریم آرزوی دیرین و همیشگی مردم یزد که دیدار با معظم له می باشد مجدداً تحقق یابد و مردم بتوانند از نزدیک حلاوت دیدار با مقتدایشان را بچشند.



«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»

ومن الله التوفیق
محمد رضا ناصری
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا