در راستای بازدید اعضای شرکت کننده در کنوانسیون 2017 ، مشکلات سایت های گردشگری استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد محمود ادیبان سرپرست معاونت میراث فرهنگی و سیدمصطفی فاطمی مشاور مدیر کل و ناظر عالی تاسیسات گردشگری اداره کل به همراه تعدادی از راهنمایان گردشگری به بازدید و بررسی مشکلات سایت های گردشگری استان پرداختند.

سیدمصطفی فاطمی در خصوص سایت های گردشگری استان عنوان کرد: در راستای هماهنگی جهت میزبانی از اعضای کنوانسیون جهانی 2017 در استان یزد مسائلی مرتبط با حوزه گردشگری وجود دارد که امید است تا قبل از کنوانسیون جهانی مرتفع گردد و ما با آمادگی کامل پذیرای این میهمانان باشیم.

این مقام مسئول یاد آور شد: راهنمایان گردشگری استان باید بیش از پیش و با هویت بهتری به عنوان سفیران گردشگری مطرح شوند و نهایت همکاری را در برگزاری کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 با میراث فرهنگی و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری داشته باشند.

وی  همچنین در  این برنامه که انجمن زرتشتیان نیز حضور داشتند افزود: کنوانسیون راهنمایان گردشگری جهان موقعیت بی نظری است که سایت های تاریخی باید بیشترین بهره را از حضور آنان ببرند.

گفتنی است: در این برنامه یکی از اعضای انجمن راهنمایان گردشگری استان به عنوان رابط این سایت گردشگری برای هماهنگی بیشتر معرفی گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا