نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، شیطان‌های انسی هستند، گفت: آمریکا تمام توان خود را برای ترویج فساد در ایران به کار می‌بندد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار جمعی از مسئولان و پرسنل پلیس فرودگاه شهیدصدوقی(ره) یزد، با اشاره به اینکه خدمت به بندگان خدا از مهمترین ویژگی‌های نیکویی است که خداوند در بین انسان‌ها قرار داده، اظهار داشت: در روایت‌ها به صورت موکد داریم که خداوند دوست ندارد که ما در بدی‌ها قرار بگیریم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه خداوند خدمت به یکدیگر را از بهترین ویژگی های انسان ها می داند، گفت: زمینه افزایش خدمت به یکدیگر در جامعه ترویج شود.
وی بیان کرد: در روایات داریم که هر خدمتی انسانها به یکدیگر می کنند، خداوند متعال به آنها افتخار می کند و به فرشتگان و ملائک می گوید که این بندگان شایسته عنایت هستند.
وی خاطرنشان کرد: در مقابل روایت ها بیان می کنند که افرادی در روز قیامت هستند که دستانشان به گردنشان آویزان است و کسی به آنها توجه نمی کند، از آنها سوال می شود که شما چرا اینطور هستید و بیان می کنند اینها کسانی بودند که در دنیا گرفتاری ها و کارهای مردم را مورد توجه قرار نمی دادند و حتی نمی گذاشتند دیگران به مردم خدمت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: خداوند کریم به ملائک بیان می کند که اگر بندگانم می دانستند چقدر من آنها را دوست داشتم، از شوق آن جان می دادند.
آیت الله ناصری افزود: خداوند نوع رفتار انبیای الهی با دیگر انسانها و همچنین نوع رفتاری که ما انسانها باید نسبت به یکدیگر داشته باشیم را بیان کرده و در صورتی که به این الگو عمل کنیم، زندگی بهترین حالت را یپدا می کند.
وی با تاکید بر اینکه باید زمینه خدمت به انسانها در جامعه ترویج شود، افزود: بلاتشبیه انسان هم در منزل وقتی فرزندانش با هم دعوا می کند ناراحت می شود و وقتی این فرزندان با یکدیگر به خوبی رفتار می کنند، قطعا روحیه پدر و مادر هم بهتر است و از این رفتار خوب آنها خوشحال است.
بیان کرد: خدای متعال و پیامبر اکرم(ص) به همه انسانها به همین صورت و بسیار بسیار بیشتر از آن بوده اند و در این زمینه خداوند خصلت های پیامبر اکرم(ص) که نمونه بسیار ویزه ای هستند بیان کرده است.
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه در مقابل شیطان به دنبال کشاندن انسان به نابودی و بدی است، خاطرنشان کرد: شیطان‌ها از دو نوع جنی و انسی هستند که شیطان‌های انسی امروز آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که همیشه به دنبال ترویج فساد در جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار می‌بندند که اتحاد بین مسلمانان از بین برود و فاصله آنها با خداوند هر روز دورتر و دورتر شود و بدون توجه به معنویات، همیشه به دنبال گناه و فساد باشند.
وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم زمینه خدمت‌رسانی به مردم در جامعه ترویج یابد، خاطرنشان کرد: خدمت‌های صادقانه و خالصانه به معنی جذب دوستی است و زمینه نزدیک شدن انسان به خداوند را فراهم می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به سختی کار پلیس فرودگاه اشاره کرد و گفت: این کار یک کار خالصانه است و خدمت‌های صادقانه و خالصانه‌ای که انجام می‌شود و شب بیداری‌هایی که برای تامین امنیت مردم صورت می‌گیرد، همیشه مطمئنا مورد توجه خداوند قرار می‌گیرد.
آیت الله ناصری تصریح کرد: پاداش اصلی چنین اقداماتی را خداوند می‌دهد و در واقع همین پاداش‌ها است که برای انسان باقی می‌ماند چرا که پاداش‌های دنیایی در یک فاصله زمانی هست و بعد از بین می‌رود. 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: هرچه که با بندگان خداوند رئوف‌تر و مهربان‌تر باشیم خداوند بیشتر از این اقدام ما رضایت دارد، در احوال بزرگان هم داریم که هرچقدر علم و عبادت را زیاد کردم به دردم نخورد ولی یک کار که برای مردم انجام دادیم و برای رضای خدا بود، این کار به درد ما خورد.
وی افزود: خیلی از مواقع اقداماتی که ما انجام می‌دهیم توسط دیگر انسان‌ها اصلا دیده نمی‌شود و ممکن است بسیاری از کارهای خوبی که انجام می‌دهیم در خلوت‌ترین فضاها انجام شود ولی خداوند این اقدامات را می‌بیند و به چنین مواردی بیشتر پاداش می‌دهد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا