مانور امداد و نجات جاده‌اي به مناسبت هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي به همت جمعيت‌ نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت : جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه  در راستای آماده سازی  نیروهای امدادی  و بالا بردن  سطح و توان   عملیاتی آنان  در زمانهای  مختلف که علاوه  بر بالا بردن  توان عملیا تی نیروهای  امدادی ، حفظ آمادگی  نیروها نیز  برای مواقع بحران  و حوادث  مختلف  مانور جستجو و نجات در جاده  توسط نجاتگران  پایگاه امداد و نجات  جاده ای شهید دهقان ابرکوه  را برگزار نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : امدادگران هلال‌احمر همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و با حضور به ‌موقع و امدادرسانی گسترده و سریع نقش مهمی در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی ایفا می‌کنند.

اکرمی در شرح هدف برگزاری این مانور افزود: این امدادگران با روحیه داوطلبانه در جهت کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده ای همیشه در صحنه حضور پررنگ و موثری را داشته به طوریکه میانگین حضوردر صحنه این افراد بین 7 تا 8 دقیقه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا