مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح زمستانی هلال احمر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / عباس احدپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح زمستانی هلال احمر در استان یزد اظهار کرد: در قالب این طرح 11  پایگاه شامل  9  پایگاه ثابت امداد جاده ای، 1  پایگاه کوهستان بصورت سایر و موقت  و  1  پایگاه سیار و موقت به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی گفت از بکارگیری روزانه بیش از  19   دستگاه خودرو برای اجرای طرح گفته شده خبر داد و افزود: روزانه   40  نفر در این طرح مشارکت دارند.

احدپور از تلاش برای حضور نیروهای امدادی هلال احمر در محل حادثه در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: در زمستان با توجه به شرایط آب و هوایی امکان تاخیر در امدادرسانی وجود دارد به همین دلیل پایگاه های موقت و سیار در نقاط حادثه خیز و سردسیر مستقر می شوند.

وی ادامه داد: در این طرح تمام ناوگان میدانی و عملیاتی جمعیت هلال احمر و امداد نجات استان به صورت آماده باش در تمامی مناطق حادثه خیر حضور فعال داشته تا در مواقع بحرانی به کمک هم وطنانمان بشتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مردم توصیه کرد که قبل از اقدام به سفر از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کنند و افزود: افراد در سفرهای زمستانه حتما لباس گرما، پتو و مواد غذایی کافی به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: کلیه پایگاه ها در کلیه شعب آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری ، در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا