مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی حماسه ۹ دی را گرامی داشت و آن را تجلی قدرت الهی در نظام جمهوری اسلامی دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی حماسه ۹ دی را گرامی داشت و آن را تجلی قدرت الهی در نظام جمهوری اسلامی دانست.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، "علی آقا افضلی" مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در پیامی حماسه ۹ دی را گرامی داشت و آن را تجلی قدرت الهی در نظام جمهوری اسلامی دانست.

در متن این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحيم

“مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.”
                                                                                       «مقام معظم رهبری»

تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر از فراز و فرودهایی است که سه عنصر رهبری، ایمان و حضور حماسی مردم باعث شده که ایران اسلامی امروزه به عنوان تأثیرگذارترین کشور در خاورمیانه و بلکه جهان مطرح شود.

حماسه 9 دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است كه اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.

این حماسه بزرگ نه تنها دشمنان قسم خورده نظام را در تعدی به ارزش های دینی و اعتقادی مردم ناکام ساخت، بلکه باعث تحکیم پایه های نظام اسلامی گردید.

این جانب ضمن گرامیداشت  این روز بزرگ و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عزت و سربلندی ملت ایران و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسألت دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا