معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ازبرگزاری کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی با موضوع هفته ایمنی دربرابر زلزله و بلایای طبیعی و طرح امداد و نجات زمستانه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد و دبیرکارگروه در شروع جلسه در خصوص دستورالعمل استان های معین ارسالی از وزارت کشور ، برنامه های جمعیت هلال احمر در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در سطح استان و طرح امداد و نجات زمستانه توضیحاتی را مطرح نمودند.

در ادامه جلسه احمد لجه معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص طرح خادم (خانواده آماده در برابر مخاطرات) و لزوم فعال سازی و افزایش آگاهی هموطنان و خانواده ها مطالبی را ارائه کرد.

در این جلسه نمایندگانی از صدا و سیما ، آب و فاضلاب شهری ، آب و فاضلاب روستایی ، بنیاد مسکن ، مرکز فوریت های پزشکی ، سپاه الغدیر ، اداره برق و نیروی انتظامی حضور داشتند پیرو مسائلی از جمله پیگیری تهیه نقشه و اطلاعات لازم در استانهای معین ، انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره توزیع برق  بمنظور آموزش  ، پیگیری امکان شناسنامه دار کردن هر خانه و ساختمان توسط نظام مهندسی ، ارائه گزارش برنامه های اجرا شده در هفته ایمنی د برابر زلزله و بلایای طبیعی در جلسه بعدی کارگروه و ..... بحث و گفتگو شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا