معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه کد 3 در شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / احمد لجه معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام این خبر، بیان کرد: مربیان امداد و کمک های اولیه بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر در امر آموزش هستند و این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلاء اهداف و وظایف جمعیت خواند و ابراز امیدواری کرد این عزیزان در اینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش خواهند داد.

معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: فراگیران شرکت کننده در این دوره با حضور اساتید مجرب جدیدترین و به روزترین منابع آموزشی امداد و کمک های اولیه و فوریت های پزشکی را آموختند.

لجه ضمن قدردانی از فعالیت های اثرگذار مربیان آموزش‏های همگانی جمعیت اظهار داشت: دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه کد ۳ با حضور 33 نفر از افراد واجد شرایط از سراسر شعب استان 64 ساعت به مدت هشت روز  به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان تفت برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد  بیان کرد: برگزاری دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه کد ۳ با هدف یکسان سازی سطح دانش و آگاهی مربیان و ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی را در الویت قرار داد.

وی در خصوص سر فصل های آموزشی دوره تربیت مربی گفت: در این دوره مهارت هایی همچون cpr پیشرفته ، حمل مصدوم ، چادرزنی ،فوریت های پزشکی و ...  در دو بخش تئوری و عملی آموزش داده شد.

گفتنی است شرکت کنندگان در دوره آموزشی "تربیت مربی" در صورت گذراندن موفق آمیز این دوره می توانند کمک های اولیه را به متقاضیان و داوطبان آموزش دهند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا