استاندار يزد به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو پیامی صادر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به شرح زیر است:
هو الخبير العليم
گرامی باد 16 آذر ماه روز حماسه آفرینی دانشجویان شجاعی که در راه استقلال و آزادی ایران عزیز، جان گرانمایۀ خود را تقدیم نمودند.
آرمان گرايي و حق طلبي دانشجويان اين مرز و بوم به عنوان يك شاخصه مهم، مايه بركات و ثمرات فراواني براي كشور و مردم خوب و خردمند ايران زمين بوده است.
16 آذر كه نشان از پايمردي و ايستادگي دانشجويان آزادانديش و آگاه ما در برابر نظام سلطه دارد، يادآور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر تيرهاي استعماري دشمن سپر كردند و در گذر زمان، فرياد ضد استكباري و ضد استبدادي ملت ايران را به گوش جهانيان رسانده اند.
دانشجويان با سرمايه دانش و بينش خود مي توانند به دور از جنجال هاي تبليغاتي، استقلال طلبي، آزادي خواهي و استكبار ستيزي كشور را حفظ كنند.
دانشجويي كه در مكتب آزادگي و حرّيت حضرت حسين بن علي (ع)، باليده و رشد يافته است به عنوان نيروي كارا و توانمند فكري و اجرايي جامعه باعث بالندگي و رشد روز افزون كشور بوده و با درايت و تدبير، اميد و پيشرفت را به مردمش هديه كرده و افقي روشن تر و پرفروغ تر را براي سرزمينش رقم خواهد زد.
اينجانب تقارن روز دانشجو با روزهاي آغازين ماه ربيع الاول، ماه سرور و شادي اهل بيت اطهار(ع) را به فال نيك گرفته و اين روز را به همه دانشجویان و دانشگاهيان كشور بويژه دانشجويان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه های استان دارالعلم و دارالعباده يزد شادباش مي گويم و با گراميداشت اين روز بزرگ در پرتو هدايت حضرت دوست و در سايه عنايت ائمه اطهار (ع) توفيق همگان را آرزومندم و اميدوارم آحاد ملت بزرگ ايران اسلامي به ويژه قشر فرهيخته و ارجمند دانشجو، به سرچشمه صلاح دنيا و فلاح عقبي، راه يابند و رستگار باشند.
بی شک تا زمانیکه قلم علم و دانش را با جوهری از اندیشه و معرفت در دست دارید سربلند و پیروز خواهید بود انشاالله.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا