خانواده مهاجر الی الله حاج حسن دانش نخبه قرآنی یزد در مراسمی با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از خانواده نخبه قرآنی یزد که شهادت گونه در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد، روز یکشنبه هشتم آذرماه با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان تجلیل شد. مصطفی شاه نظری رئیس بنیاد نخبگان استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه حسن دانش از افتخارات استان یزد بوده و هست، اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد نخبگان، تجلیل و تکریم نخبگان است. وی با اشاره به اینکه حسن دانش مظلومانه در فاجعه منا به لقاءالله پیوست، گفت: امروز وظیفه ماست که از این نخبه قرآنی و افتخار استان یزد برای جوانان و نخبگان استان الگوسازی کنیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این مراسم اظهار داشت: گمان نمی‌کردیم که ابتدای امسال بزرگداشت این نخبه قرآنی را داشته باشیم و امروز وی در جمع ما نباشد و از خانواده این شهید قدردانی کنیم. وی تصریح کرد: خوشبختانه در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، ورزشی و جوانان تعامل بسیار خوبی بین نهادهای استان یزد وجود دارد که شاید در کمتر جایی از کشور چنین همکاری دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: برای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم هم اقدامات خوبی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف انجام شد. شریعتی خاطرنشان کرد: در این برنامه و دیگر برنامه‌ها همه دستگاه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند و بعضا در بعضی مسائل که تجربه بهتری دارند، حتی جلوتر از ما حرکت کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا