رئیس حوزه هنری یزد در پیامی هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و هنرمندان بسیجی تبریک گفت.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری استان یزد در پیامی فرا رسیدن پنجم آذر ماه؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی را به تمامی بسیجیان غیور به خصوص هنرمندان بسیجی تبریک گفت.
رئیس حوزه هنری استان یزد در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای بسیج آورده است: بسیج از چنان ظرفیت و توانمندی عظیمی برخوردار است که به اذعان دشمنان مایه اقتدار و اعتلای انقلاب اسلامی شده و حضور بابصیرت و هوشمندانه بسیجیان در عرصه های حساس انقلاب همواره لرزه بر پیکر اهریمنان، کینه ورزان و بدخواهان نظام اسلامی انداخته است.
بسیج مظهر ایمان، ایثار، شجاعت، شهامت، بصیرت، اخلاص و در یک کلام تبلور اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) است که با تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذرماه 1358به منظور دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تشکیل شد و امروز به درختی تناور و سرافراز تبدیل شده است.
خط مکتب بسیج، امتداد خط سید الشهداء(ع) و مکتب عاشورا است و به فرموده رهبر معظم انقلاب: «هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.»
در بخش دیگر این پیام آمده است: جریان عظیم و خودجوش بسیج بهترین پشتوانه دفاعی، علمی، اقتصادی و فرهنگی برای نظام اسلامی به شمار می آید که می بایست تقویت شود و ظرفیت های پنهان و نهفته آن نیز شناسایی و پویا گردد.
اینک که دشمنان از روزنه فرهنگ وارد کارزار شده اند و سعی دارند با ابزار هنر و فناوری های نوین، اعتقادات، باورها و ارزش های فرهنگی و مذهبی ما را  تضعیف نمایند، رسالت بسیجیان به ویژه جوانان و هنرمندان بسیجی نیز سنگین تر از قبل خواهد بود.
این نیروی پویا، پرتوان و کارآمد در این کارزار فرهنگی با تولید آثار فرهنگی هنری فاخر و اثر بخش و با بهره گیری از معارف الهی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تفکر ناب بسیجی می تواند انقلاب را از گردنه های دشوار و حساس فرهنگی عبور داده و دشمن را در دست یافتن به اهداف پلیدش ناکام گذارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا