یزدفردا :معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: برگزاری نمایشگاه سنگ های ساختمانی استان یزد فرصتی مناسب برای تولید کنندگان این صنعت به منظور ارائه توانمندیها و پتانسیل های استان یزد می باشد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :"ذبیح ا... زارع" با اعلام این مطلب افزود: بازاریابی و توسعه بازار محصولات خوشه سنگ استان یزد و شناساندن توانمندیها و قابلیتهای تولیدی واحدهای ذینفع خوشه سنگ به سایر مخاطبان این صنعت از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
زارع تصریح کرد: نخستین نمایشگاه سنگ ساختمانی استان یزد (ISTONEX 2015) با حضور واحدهای فرآوری سنگ ساختمانی استان یزد از 5 تا 8 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 120 واحد فراوری سنگ در استان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان یزد از پتانسیل و ظرفیت های بالایی در صنعت سنگ و معادن سنگ برخوردار است، برپایی این نمایشگاه فرصتی را برای تولید کنندگان و فعالان این حوزه برای عرضه و ارائه تولیدات، توانمندیها و قابلیت های خود فراهم کرده است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خاطر نشان کرد: همزمان با این رویداد تورهای بازدید از صنایع سنگ استان، اجرای پنل های تخصصی و جلسات مشترک تجاری توسط خوشه سنگ برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا