یزدفردا:معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مسابقات رفاقت مهر با حضور سیصد نفر از اعضای کانون‌های دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد جمعیت هلال احمر در رشته های امدادی وزبان انگلیسی خبر داد.

حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات رفاقت مهربرادران در یزد اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در استان یزد با حضور برگزیدگان 10 شهرستان استان یزد و با حضور ناظر سازمان و رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها، سیصد نفر از خواهران و برادران عضو کانون‌های دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد جمعیت هلال احمر در دو روز مجزا به رقابت پرداختند.


صدیقی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره در رشته‌های زبان انگلیسی، حمل تخصصی، اسکان اضطراری و کمک‌های اولیه  شرکت کرده و برگزیدگان آن به مسابقات کشوری رفاقت مهر اعزام خواهند شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت‌ها و سازنده خواندن آن، عنوان کرد: مسابقات رفاقت مهر که در چند مرحله برگزار می‌شود، ارتقاء توان امدادی و جسمانی اعضای جوانان، تمرین فعالیت‌های گروهی همچنین آشنایی هر چه بیشتر جوانان با کلام وحی را دنبال می‌کند.

وی، مشارکت جوانان استان یزد در شهرستان‌های مختلف در این رقابت‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انگیزه اعضای هلال احمر در شهرستان‌های مختلف استان یزد برای شرکت در این رقابت‌ها بالاست.


صدیقی اظهار امیدواری کرد: استان یزد بتواند در مرحله کشوری این رقابت‌ها نیز با درخشش قابل قبولی در رشته‌های مختلف ظاهر شود و با توجه شعار این دوره از مسابقات 'جوانان ، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشردوستی ' جوانان یزدی برای توسعه فرهنگ بشردوستی و فعالیتهای عام المنفعه و مشارکت برای کمک به آسیب دیدگان از سوانح و حوادث در کنار هم آماده باشند.

وی خاطر نشان کرد:68 سال است که سازمان جوانان در شاکله بدنه جمعیت هلال احمر کشور ایجاد شده و ماده سه اساسنامه جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرده که از ظرفیت جوانان در توسعه فعالیتهای بشردوستانه، داوطلبانه و عام المنفعه استفاده شود و این دوره از مسابقات هم با همین نیت برگزار شده است.


 

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد : در رشته های حمل مصدوم و اسکان اضطراری شهرستان یزد ، رشته کمک های اولیه شهرستان بهاباد و رشته زبان انگلیسی شهرستان تفت حائز رتبه اول استانی و جهت شرکت در مسابقات کشوری رفاقت مهر شدند . 




سایت خبری یزد فردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا