مدیران شهرداری، با حمایت از برنامه های شهردار یزد، اتحاد، همدلی و حمایت مسئولان از یکدیگر را عامل مهم در توسعه شهر معرفی کردند.

مدیران شهرداری یزد در دومین نشست هماهنگی در سالجاری، ضمن اعلام حمایت از سیاستها و برنامه های محمد رضا عظیمی زاده، فعالیت های چند ساله اخیر شهرداری را در توسعه و آبادانی شهر سازنده و مهم توصیف کردند و هرگونه تعلل و خدشه در این روند را به ضرر شهر دانستند.

مسئولان شهرداری یزد در این جلسه با تشکر از مدیریت دلسوزانه و خستگی ناپذیر شهردار یزد، خواستار ادامه روند سازندگی شهر شده و با توجه به جو صمیمانه و مسئولانه حاکم در بین مدیران داخلی و همچنین تعامل مثبت مابین شهرداری و سایر دستگاهها، شرایط را برای توسعه پایدار و پر سرعت شهر مناسب توصیف کردند.

حاضران در این جلسه همچنین در سال همدلی و همزبانی، اتحاد و حمایت مسئولان از یکدیگر را عاملی بسیار موثر در توسعه شهر معرفی کردند که اکنون در سال چهارم تصدی مهندس عظیمی زاده به عنوان شهردار یزد، مجموعه بزرگ شهرداری را در جهت آبادانی شهر به پیش می برد.

مدیران شهرداری در این جلسه ضمن تشکراز حمایت و پشتگرمی مداوم شورای اسلامی شهریزد از برنامه ها و فعالیت های شهرداری در سالهای اخیر، خواستار تداوم این حمایت از طریق فراهم کردن ادامه فعالیت مجدانه و پیگیر شهردار و مجموعه شهرداری شده و اظهار امیدواری کردند تا شورای اسلامی شهر با مخالفت با استعفای شهردار، زمینه تداوم فعالیت های  در دست انجام و برنامه های  تدوین شده برای آینده شهر را فراهم آورد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا