بمناسبت هفته دولت مراسم کوهپیمایی با حضور پرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان یزد در محل پارک کوهستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / همایش کوهپیمایی باحضورپرسنل و اعضا جمعیت هلال احمر استان یزد در محل پارک کوهستان برگزار شد که حاضرین پس از کوهپیمایی و پیاده روی در محوطه پارک به ورزش پرداختند.

در ادامه این مراسم و پس از صرف صبحانه دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت و بیان کرد : شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده زیستی و شجاعت بودند و مسئولین باید شاخص های این دو شهید فرهنگ ساز در جامعه را سرلوحه کار های مدیریتی خود قرار دهند .

دکتر پارساییان در ادامه عنوان کرد : راز ماندگاری و جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر ، خدمت صادقانه به مردم بوده و این خدمت در اعماق وجود اقشار مختلف جامعه حس شده بود .

وی در ادامه افزود : بر اساس سیاست های درحال توسعه ورزش،هدف از برگزاری این برنامه ها توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به عنوان سبک زندگی، دستیابی به جامعه سالم و با نشاط، کاهش بیماری ها و ناهنجاری ها دراجتماع، پرکردن اوقات فراغت و توسعه مهارت های ذهنی و جسمی و مشارکت دادن به همه افراد جامعه درانجام فعالیت های ورزشی می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا