وزير نيرو در ادامه سفر يك روزه خود به استان يزد با حضور در جمع مديران و نمايندگان صنعت آب و برق استان گفت : انتقال خط دوم آب به استان يزد قطعي است و با تكميل اين پروژه بحران آب در اين استان تا حدي حل خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر جمعه 6 شهريور ماه نشست مشترك وزير نيرو، معاون وزير، استاندار يزد، معاونين استاندار و نمايندگان مردم استان يزد در مجلس شوراي اسلامي با نمايندگان و مديران صنعت آب و برق استان در سالن مرحوم حميديا استانداري يزد برگزار شد.
وزير نيرو در اين نشست مشترك ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شايسته است مصرف صحيح آب در استان را مديريت نمائيم و مديران صنعت آب استان اجازه برداشتهاي غيرقانوني از سفره هاي زيرزميني و منابع حياتي آب را به سودجويان ندهند.
" حميد چيت چيان" ادامه داد : مديريت منابع آب در استان يزد حياتي است و شرط اساسي براي تعادل بخشي در حوزه آب، مديريت ويژه آب در بخش كشاورزي است.
" چيت چيان" ضمن تشكر از پي گيريهاي استاندار يزد، معاونين استاندار و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري كرد: با تلاشهاي مستمر مسئولين استان پروژه انتقال خط دوم آب از بهشت آباد به استان يزد با سرعت فراوان ادامه يابد تا با انتقال آب به اين استان شاهد افزايش كيفيت آب آشاميدني براي مردم يزد باشيم.
مسئله آب استان مهم و حياتي است
استاندار يزد نيز در اين نشست مشترك ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و 21 هزار شهيد دولت گفت : مسئله آب براي مردم استان يزد بسيار مهم و حياتي است.
"سيدمحمد ميرمحمدي " با تشكر از توجه ويژه وزير نيرو و همكاران وي در وزارت نيرو براي اجرايي و تكميل شدن پروژه خط دوم انتقال آب به استان اظهار اميدواري كرد : با تكميل اين پروژه در كوتاهترين زمان ممكن مشكل آب آشاميدني مردم استانهاي اصفهان، كرمان و يزد رفع گردد.
گفتني است در پايان اين نشست مديران صنعت آب و برق استان به ارائه گزارشي از وضعيت آب و برق استان يزد پرداختند و ظرفيتها و چالشهاي استان در اين دو حوزه را مطرح نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا