بازهم احضاریه و دادگاهی دیگر

 

بازهم احضاریه و دادگاهی دیگر
شکایت مدینه العلم کاظمیه و شورای شهر و شهرداری یزد!
امروز صبح، در یازدهمین روز امرداد گرم یزد، برگه  ابلاغیه دادگاه را مامور زحمتکش و موتورسیکلت سوار دادگستری یزد آورد و قرار شد تا در ظرف مدت سه روز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان یزد مراجعه کنیم.
علت حضور
در خصوص شکایت شورای شهر یزد. مدینه العلم کاظمیه. شهرداری یزد علیه شما در مهلت مقرر جهت ادای توضیح در این شعبه حاضر شوید. نتیجه عدم حضور جلب است.
حالا دوباره باید بلند شویم و با این قلب نیمه سوزمان برویم دادگاه و در رابطه با کمکی که شهرداری و شورای شهر یزد به مدینه العلم کاظمیه جناب آقای سید محمد کاظم مدرسی کرده اند توضیح بدهیم.
ای کاش ثابت شود که شهرداری و شورای شهر یزد کمکی به مدینه العلم کاظمیه نکرده و نخواهند کرد، و ما محکوم شویم!!


دفاعیه ما متن شکایت نامه است
شورای شهر و شهرداری یزد، به مدینه العلم کاظمیه کمک کرده اند یا نه!؟
ای کاش نسخه ای از شکایت نامه ای را که وکیلی به نمابندگی از مدیریت حوزه علمیه استان و شورای شهر و شهرداری در رابطه با(معلوم الحالی) چون ما نوشته و به دادگاه ارائه کرده و هیچکدام از اعضای شورای شهر و شهردار از «متن» آن خبر ندارند را داشتیم و می توانستیم بعنوان دفاعیه در معرض قضاوت وجدانهای بیدار و افکار عمومی جامعه قرار دهیم، 
و اما حیف و صد افسوس که قانون و بازپرس محترم پرونده این اجازه را نمی دهند، و اما چرا نباید متن شکایتی که از جانب حوزه علمیه استان و شورای شهر و شهرداری بر علیه یک دروغگو و محلوم الحال نوشته شده، در معرض افکار عمومی قرار گیرد!؟
از آنها که مسلمان و برحق و شیعه و پیرو مولا علی (ع ) و سالار شهیدان هستند و حق می گویند و به حق شکایت کرده اند ، استدعا داریم نسخه ای از شکایت نامه ای را که در پرونده هست به ما بدهند تا در راستای محکومیت و رسوایی و ناحقی خود، آن را در معرض افکار عمومی قرار دهیم.
امروز صبح قبل از رفتن به جلسه علنی شورای شهر، به دادسرا رفتیم و پرونده و شکایت نامه را دیدیم و به امید خدا شنبه برای تفهیم اتهام خواهیم رفت تا روز دادگاه فرا رسد...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا