معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: اولویت دولت تدبیرو امید واگذاری تصدی گری های دولتی به بخش خصوصی و توسعه دولت الکترونیک است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح سه شنبه 13 مردادماه اولین همایش دفاتر پیشخوان دولت و دستگاه های خدمات دهنده استان یزد با حضور دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و دفاتر پیشخوان دولت در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این مراسم ضمن تقدیر از استاندار یزد به علت حمایتهای ایشان در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان اظهار داشت: استان یزد در حوزه واگذاری تصدی گری های دولتی به بخش خصوصی و توسعه دولت الکترونیک در کشور پیشتاز است.
" عباسعلی رضایی" افزود: دفاتر پبشخوان حلقه اتصال دولت و مردم در ارائه خدمات الکترونیک می باشند.
" رضایی " یادآور شد: دولت یازدهم نقش مهمی را به دفاتر پیشخوان دولت سپرده است و عضویت کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک نشان از توجه ویژه ریاست محترم جمهوری و هیات وزیران به این دفاتر دارد.


دفاتر پیشخوان دولت بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند


مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری یزد در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به کاهش تصدی گری های دولتی دارد و در همین راستا بسیاری از خدمات به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است.
" اکرم فداکار" با بیان اینکه شایسته است دفاتر پیشخوان دولت بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین دفاتر کارگزارا نی امین، صادق ، متعهد و خدمتگزار برای مردم، دولت و نظام جمهوری اسلامی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین شیوه نیازهای مردم را بر طرف سازند.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس از دستگاههای برتر خدمات دهنده استان و دفاتر برگزیده پیشخوان دولت تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا