مدیرکل آموزش و پرورش از ایثار و فداکاری علیرضا هادی نژاد معلم دبستان توحید دولاب تجلیل کرد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر و علیرضا هادی نژاد مدیرآموزگار دبستان توحید دولاب با مدیرکل آموزش وپرورش دیدار کردند.

دراین دیدار مدیر آموزش وپرورش شهرستان اشکذر گزارشی از ایثار و فداکاری مدیر آموزگار دبستان توحید دولاب برای فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل یک دانش آموز معلول در این روستا کمتر برخورداردولاب دربخش خضرآباد این شهرستان را ارائه کرد.

به گفته علیرضا کمالیان مدیرآموزگار این مدرسه با ایثار وفداکاری خود زمینه ادامه تحصیل ابوالفضل دهقان دانش آموز معلول این مدرسه را فراهم آورده است

درادامه این دیدار علیرضا هادی نژاد اقداماتی که برای فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل ومشارکت این دانش اموز درامور تحصیلی و ورزشی فراهم کرده است را برشمرد .

مدیرکل آموزش وپرورش استان نیز ایثار و فداکاری معلم آموزگار دبستان توحید دولاب را ارزشمند خواند و افزود: اقدامات انسان دوستانه شما ستودنی است

احمد شیرزاد اظهار داشت شما با این اقدام و برقراری یک ارتباط عاطفی زمینه تعلیم وتربیت این دانش آموز را به نحوی فراهم کرده اید که درجمع هم کلاس ی های خود  احساس کمبود نکند.

وی درپایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از علیرضا هادی نژاد تجلیل کرد.

 

 

                   

 
     









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا