معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد گفت: بحثي كه امروزه در كشور اهميت دارد و مقام معظم رهبري و دولت يازدهم توجه ويژه اي به آن دارند بحث علم و فناوري است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح سه شنبه 16 تيرماه اولين نشست شوراي راهبري هفتمين مسابقات ملي ابتكارات و نوآوري دانش آموزي با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري و افراد عضو اين شورا در دفتر معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در اين جلسه ضمن آرزوي موفقيت براي تيم مذاكره كننده هسته اي در توافق با كشورهاي 1+5 اظهار داشت : مقام معظم رهبري بويژه در ماههاي اخير بيشترين حمايت را از تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران داشته اند.
"عباسعلي رضايي"عنوان كرد: خوشبختانه در استان يزد با برنامه ريزي هايي كه صورت گرفته در حوزه آموزش و دانشگاهها و همچنين ابتكارات، اختراعات و نوآوري شاهد پيشرفتهاي بسيار خوبي بوده است و اميدواريم اين برنامه ريزي ها در حوزه علم و فناوري تداوم داشته باشد.
وي ادامه داد : استان يزد قابليتهاي بسيارخوبي در برگزاري مسابقات و جشنواره هاي فرهنگي و علمي دارد و حال كه قرار است هفتمين دوره مسابقات ابتكارات و نوآوري دانش آموزي به صورت ملي و سراسري برگزار شود شايسته است اين برنامه ريزي ها براي اجراي مسابقات به نحو احسن و بسيار خوبي انجام شود.
"رضايي " تصريح كرد : اگر دانش آموزان بتوانند در دوره دانش آموزي خود ابتكارات، خلاقيتها و نوآوريهاي خود را عرضه كنند در آينده نيز مي توانند تصميمات درستي بگيرند و در اين صورت است كه در مسير توسعه يافتگي كشور گام برخواهيم داشت.
در ابتداي اين نشست هر كدام از اعضا به بيان ديدگاههاي خود در رابطه با بهتر برگزار شدن اين مسابقات پرداختند.
گفتني است هفتمين دوره مسابقات ملي ابتكارات و نوآوري دانش آموزي توسط پارك علم و فناوري يزد با حمايت كميسيون ملي يونسكو، وزارت آموزش و پرورش و همكاري اداره كل آموزش وپرورش و ساير دستگاههاي اجرايي استان در پائيز 94 برگزار خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا