مديركل آموزش و پرورش استان يزد با اهداء لوحي در محل فرمانداري به موجب كسب رتبه ي اول دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان يزد در ميانگين نمرات كتبي دروس نهايي در امتحانات نهايي خردادماه 1393 از فرماندار يزد تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،  " احمد شيرزاد " در اين لوح تقدير آورده است:

نظام آموزش و پرورش مهمترين نهاد متولي تعليم و تربيت آينده سازان اين مرز و بوم، قوام بخش فرهنگ عمومي و تعالي بخش جامعه اسلامي است كه وظيفه دارد دانش آموزان عزيز را به مراتبي از حيات طيبه رهنمون سازد و اين مسئوليت خطير نياز به همت و همراهي همه مسئولين دارد تا به خوبي به مقصد نائل آيد.

مديركل آموزش و پرورش در ادامه آورده است: با عنايت به اينكه دانش آموزان متوسطه دوره دوم آن شهرستان در امتحانات نهايي خردادماه 1393 موفق به كسب عنوان رتبه اول در ميانگين نمرات كتبي دورس نهايي گرديده اند، ضمن عرض تبريك اين موفقيت به حضرت عالي و همكاران آموزش و پرورش آن شهرستان، لازم مي دانم صميمانه ترين مراتب قدرشناسي و امتنان خود را به پاس حمايت هاي بي دريغ آن فرماندار محترم از فعاليت هاي آموزش و پرورش ابراز نمايم.

" شيرزاد " در پايان افزوده است: اميد است با تداوم حمايت هاي حضرت عالي و در سايه تلاش و كوشش دانش آموزان و برنامه ريزي مديران آموزش و پرورش شاهد كسب موفقيت هاي روز افزون دانش آموزان آن شهرستان باشيم.

لازم بذكر است كه كسب رتبه ي اول در اين زمينه توسط شهرستان يزد براي نخستين بار بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا