یادمان عالم ربانی و عارف کامل سید الاعلام حاج سید جواد حیدری در سالگرد ارتحالشان منتشر و به زیور طبع آراسته شد.

این اثر تالیف آقای میرزا محمد کاظمینی شامل:

_بر زبان فرزانگان

_درنگی در کارنامه

_راز محبوبیت

_معرفی خانواده

_گفتارهای معنوی و پیامهای کوتاه

_مقالات

_گزیده پیامهای تسلیت و بخش تصاویر می باشد

نویسنده در مقدمه آورده است:

عالم ربانی وعارف کامل سید الاعلام ، حضرت آقای حاج سید جواد حیدری،از رجال برجسته عصر حاضر است وبرای همه مردم یزد،شخصیتی فراموش نشدنی .وی در طیّ بیش از نیم قرن، چند نسل را به دین خدا فرا خواند و در این شهر وان شهر بلکه هر کوی و برزن، پیامهای آسمانی را با زمزمه محبتش به گوش جان مردم رساند. با افاضات شفاهی خویش، در پی آن بود که رشته ارتباط آسمان و زمین باشد و اهالی این خاکدان را با پیامهای بلند معنوی، برکشد و تعالی دهد.خیل مسجدیان،خاصه نمازگزاران مسجد برخوردار،در درازنای سالها برخوردار از نفس گرمش شدند وجان را طراوت بخشیدند. هیچ تکلف و تصنع و روی و ریا در کارش نبود و سخنان دلپذیرش چون از دل بر می آمد بر دلهای سخن پذیر می نشست.

پیش از او نیای من، حاج شیخ غلامرضا یزدی نگین حلقه یزد و سراسر آن خطه شده بود و حلقه دین را آویزه گوشها می کرد. چون استاد درگذشت،این شاگرد راه را ادامه داد وبا همان پشتوانه صفا وصمیمیت ،دین را توشه راه مردم کرد. استاد و شاگرد یک هدف بیشتر نداشتند وآن هم ستیز با ظلمت بود ودعوت مرد به سوی آفاق نور ،اما بدون اکراه و اجبار وبی آنکه به زور متوسل شوند.نیروی ایشان «قدرت معنوی» بود وتا اینست چه نیازی به غیر اینست.

حاج سید جواد حیدری مردمی ترین روحانی یزد وبلکه کشور بود.روز یکشنبه93/4/15 مصادف با  رمضان المبارک 1435مردم دارالعباده داغدار و عزادار شاهد تشییع بی نظیر و شکوهمند وی بودند.

نکته:

انتشارات نیکو روش یزد مزکز پخش این اثر معنوی وماندگار می باشد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_98790.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا