جمعی از مسئولین فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) یزد سه‌شنبه پنجم خردادماه به عیادت جانبازان نخاعی مرکز توانبخشی حضرت ثامن‌الائمه(ع) یزد رفتند.

به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)؛ جمعی از مسئولین فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) با همت واحد تربیتی این مجموعه سه‌شنبه در آسایشگاه جانبازان نخاعی استان یزد حضور یافتند و پای صحبت‌های دلنشین این یادگاران دفاع مقدس نشستند و از آنها درس پایدرای، صبر و ایثار آموختند.

در این دیدار صمیمی در ابتدا یکی از جانبازان ضمن خیرمقدم به مهدی‌یاوران و تبریک اعیاد شعبانیه به بیان توضیحاتی پیرامون آسایشگاه و مسائل مربوط به جانبازان بستری در این آسایشگاه پرداخت. وی گفت: هم‌اکنون 21 جانباز قطع نخاعی در استان وجود دارد. وی افزود: در عملیات قدس 3 به درجه جانبازی نائل گردیده و تنها دعایش عاقبت بخیری بود.

همچنین در این دیدار، سایر جانبازان نیز به معرفی خود و نحوه مجروحیتشان پرداختند و با بیان خاطراتی شیرین از دوران دفاع مقدس لحظاتی خوب و بیادماندنی را برای مهدی‌یاوران فراهم نمودند.

 ابن یادگاران دفاع مقدس در پایان از مهدی‌یاوران خواستند تا با تمام وجود به کار در جبهه فرهنگی بپردازند و بر لزوم کار فرهنگی به ویژه در فضاهای دانشگاهی و ایستادگی و ایثار در این مسیر تاکید نمودند.

گفتنی است مسئولین معاونت‌های مختلف فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) نیز در ابن دیدار به توضیحاتی پیرامون واحدهای خود پرداخته و فعالیت‌هایشان را تشریح کردند. در پایان نیز با اهدای گل به جانبازان با آن‌ها خداحافظی نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا