يزد فردا: فرمانده انتظامي استان يزد در ديدار با رئيس کل دادگستري استان يزد، دستگاه قضائي را پشتيبان پليس در انجام ماموريت ها دانست و گفت: اين تعامل باعث توفيقات خوبي در حوزه کاهش جرايم به ويژه جرايم مهمه استان شده است.

به گزارش يزد فردا به نقل از پايگاه خبري پليس، صبح امروز سردار "ايرج کاکاوند" به همراه جمعي از معاونين و روساي پليس استان يزد ضمن حضور در دفتر رئيس کل دادگستري استان يزد، و تبريک هفته قوه قضائيه گفت: تعامل و همکاري دستگاه قضاء با پليس، آثار مطلوبي را بر وضعيت امنيتي استان داشته است.

وي دستگاه قضاء را پشتيبان پليس در انجام ماموريت ها دانست و ادامه داد: اين تعامل بين پليس و دستگاه قضاء باعث توفيقات خوبي در حوزه کاهش جرايم به ويژه جرايم مهمه استان شده است.

 سردار کاکاوند ضمن اشاره به افزايش کشفيات موادمخدر، سرقت و همچنين کنترل تصادفات برون شهري خاطرنشان کرد: با تلاش هاي صورت گرفته در پليس فتا، اين پليس رتبه اول کشوري را در کشف جرايم سايبري در سه ماهه اول سالجاري کسب کرده است.

اين مقام ارشد انتظامي، افزايش رشد کشفيات کالاي قاچاق، سوخت، سلاح غيرمجاز و ... را از حمايت هاي مجموعه قضائي استان از ماموران پليس برشمرد و اين اقدامات را باعث افزايش احساس امنيت در بين شهروندان دانست.

وي بر تلاش پليس استان يزد در خصوص کنترل موضوعات اجتماعي و تبديل نشدن اين موضوعات به معضلات انتظامي - امنيتي تاکيد کرد و افزود: پليس يزد در حوزه جرايمي که موجب جريحه دار شدن عفت عمومي جامعه مي شود اقدامات خوبي را انجام داده است.

سردار کاکاوند در خاتمه ضمن اشاره به تعامل مطلوب پليس استان با ساير دستگاههاي دخيل در امر تامين امنيت خاطرنشان کرد: در سايه تلاش ها و تعامل خوب پليس استان يزد با ساير سازمان ها بوده که امروز شاهد وضعيت امنيتي مطلوبي در سطح استان هستيم.

در اين ديدار، جانشين انتظامي استان، روساي عقيدتي و حفاظت اطلاعات انتظامي استان يزد سردار کاکاوند را همراهي کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا