دومین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر، در محل دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه :دومین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر، با شرکت امام جمعه ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در محل دانشگاه پیام نورمرکز رضوانشهر برگزار شد ،در این جلسه ابتدا امام جمعه شهرستان با  عرض تبریک  به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به دعای 44 صحیفه سجادیه ویژگی های این ماه عزیز را از دیدگاه امام سجاد بیان کرد.

در ادامه آقای شاه حسینی فرماندار شهرستان، ضمن تشکر از امام جمعه ،  روسای ادارات و همچنین تشکر از دکتر خادمی ، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز رضوانشهر بابت میزبانی این جلسه، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران ایشان و همچنین یاد و خاطره سومین شهید محراب را گرامی داشتند. ایشان با اشاره به حمابت رهبر معظم انقلاب از دولت و تیم دیپلماسی ، این مهم را مایه مباهات دانسته و افزود تذکرات معظم اله همیشه فصل الخطاب خواهد بود.

شاه حسینی در ادامه با اشاره به مقوله مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و با توجه به اینکه این شهرستان در بخش جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و توجه به تولید، یکی از شهرستان های برتر استان است، اظهار امیدواری نمود که مدیران شهرستان  با حداکثر  تلاش خود، این موقعیت را با رعایت خط قرمز هایی مانند مطالبات زیست محیطی و سلامت مردم حفظ کنند. وی همچنین از مدیران ادرات در خواست نمود که در بحث توسعه ،توجه و تمرکز آنها بر مناطق محروم باشد.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بحث انتخابات افزود، انتخابات اسفند ماه عملا با استعفای برخی از مدیران جهت نامزد شدن در آن کلید خورده است و از همه مدیران انتظار می رود با حفظ بی طرفی و رعابت امانت این وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا