به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت هفته جوان در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از کارکنان جوان اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، در مراسمی با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان و ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش این اداره کل از جوانان اداره کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: دوران نوجوانی و جوانی حساس‌‌ترین و پرمخاطره‌‌ترین دوران زندگى و فرصتی برای تعالی فردی و اجتماعی است که از این فرصت باید استفاده کرد.

مسعود شریعتی افزود: در کشور ما نیز جوانان در عرصه های مختلف به ویژه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ایفای نقش داشته اند و امروز نیز جوانان بهتر از هرکس دیگری می توانند در آبادانی و توسعه کشور، مؤثر باشند و از توان و اراده قوی خویش در راستای پیشرفت جامعه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: نشاط و شادابی،تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است و  جوانانی که قدرت دانایی دارند، با قدر دانستن این فرصت، ره توشه ای از علم و حکمت برای ادامه سالهای عمر خود فراهم خواهند نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا