بخشدار مركزي يزد در نشست هم انديشي به منظور برنامه ريزي براي غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستاهاي بخش مركزي گفت: دانش آموزان با حضور در برنامه هاي اوقات فراغت فارغ از قالب هاي از پيش طراحي شده به مسائل مورد علاقه خود مي پردازند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، نشست هم انديشي به منظور برنامه ريزي براي غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستاهاي بخش مركزي با حضور بخشدار مركزي، مسئولين آموزش و پرورش نواحي يك و دو اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مركزي برگزار شد.

" حسين عسكرزاده " در اين جلسه با بيان اينكه ايام تابستان و كلاسهاي غني سازي اوقات فراغت بهترين فرصت براي آموزش نوجوانان و جوانان در حوزه هاي مهارتي، فرهنگي و اجتماعي است افزود: برنامه هاي اوقات فراغت اگر مبتني بر جامعه هدف طراحي شده باشدمي تواند بستر مناسب را براي بروز خلاقيت و نو آوري فراهم آورد.

بخشدار مركزي يزد اضافه كرد: دانش آموزان باحضور در برنامه هاي اوقات فراغت ، فارغ از قالب هاي از پيش طراحي شده در مورد مسائل مورد علاقه خود آزادانه مي انديشند و از تفكر خلاق بهره مي گيرند.

وي خواستار جلوگیری از موازی کاری ادارات در برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های ویژه تابستان شد و افزود: تقسیم کار بین ادارات براساس شرح وظایف و مسئولیتهای آنها ، توجه به علایق و نظرات دانش آموزان جهت برنامه ریزی برای آنها از جمله مواردي است كه بايد در برنامه ريزي ها مدنظر قرار گيرد.

" عسكرزاده " در پايان خاطرنشان ساخت: بايد با اطلاع رساني به موقع و مناسب زمينه بهره مندي هر چه بيشتر نوجوانان و جوانان را از دوره هاي اوقات فراغت برگزار شده در روستاهاي بخش مركزي را فراهم نمود.

شايان ذكر است در اين جلسه برگزاري اردوهاي تفريحي ، دوره آموزش قرآن، رشته هاي ورزشي، فني و حرفه اي و مشاغل، جشنواره هاي فرهنگي ، هنري و ورزشي ويژه دانش آموزان از جمله مواردي بود كه به تصويب حاضرين رسيد.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا