یزدفردا "سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه ازدستگیری فردی خبرداد که با انتشار فیلمی مستهجن اقدام به هتک حیثیت برادرزاده متوفایش شده بود.

به گزارش یزدفردا:سرهنگ"علی شفیعی"بااعلام این خبرگفت:درپی اعلام شکایتی مبنی براین که شخصی ناشناس باایجاد ایمیل و بارگذاری فیلمی مستهجن اقدام به تهدید وایجاد مزاحمت برای آن ها کرده است موضوع در دستورکار قرارگرفت.

وی ادامه داد:شخص مزاحم باارسال یوزر پس ایمیل مذکور به شاکیه مدعی شده این فیلم غیراخلاقی مربوط به خواهر فوت شده شاکی می باشد.

"شفیعی"گفت با انجام کارهای علمی و اطلاعاتی وبهره گیری از شیوه های نوین و تحقیقات همه جانبه مشخص شد فیلم ارسالی جعلی بوده است و فردمتهم قصد ایجاد مزاحمت و جریحه دارنمودن احساسات خانواده ایشان راداشته است.

وی درادامه گفت:کلیه افرادی که به نحوی احتمال دخالت درتهیه وانتشار این فیلم داشتند شناسایی وموردبازجویی قرارگرفتند.

این مقام مسئول افزود:درخلال تحقیقات،متهم که عموی فردمتوفی بودشناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیرشد.

وی تصریح کرد:با توجه به این که متهم اقدامات فراوانی درجهت پاک کردن رد خود انجام داده بود،دربازجویی ها منکر بزه انتسابی شد، امابا توجه به ادله موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت؛ به دلیل اختلافات خانوادگی وانتقام جویی ازشاکی، با ساخت ایمیل و تهیه فیلم مستهجن ونسبت دادن آن به خواهرمتوفای شاکی،اقدام به انتشارفیلم درفضای مجازی کرده است.

رییس پلیس فتا تاکیدکرد:خوشبختانه کارشناسان پلیس فتا موفق شدندعلیرغم روش هایی که متهم درجهت پاک کردن رد پای خود انجام داده بود تمامی ادله جرم را استخراج و راه فرار متهم برجرم ببندند.

وی درخاتمه اظهارداشت: مجرمین بدانند جرایمی که درفضای مجازی اتفاق می افتد با وجودکارشناسان مجرب و توانمند پلیس فتا کشف خواهدشد واز دست قانون راه فراری نخواهند داشت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا