یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:ماموران پلیس شهرستان بافق استان یزد دو خانم را که با چک پول های تقلبی در بازار شهر بافق اقدام به خرید می کردند شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش یزدفردا: فرمانده انتظامی شهرستان بافق اظهار داشت: با توجه به حضور تعدادی از مغازه داران شهر به اداره پلیس و اعلام شکایت مبنی بر اینکه دو خانم با چک پول های تقلبی اقدام به خرید کرده و از محل متواری شده اند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "فرهاد بیگلری"ادامه داد: با تحقیقات پلیس بافق مشخص شد این دو خانم که غریبه هستند با حضور در مغازه های شهر، با عجله و شتاب اقدام به خرید کرده و پس از پرداخت ایران چک 50 هزار تومانی و تحویل گرفتن مابقی پول خود سریع از محل متواری شده اند.

وی افزود: تحقیقات گسترده ماموران پلیس این نتیجه را در برداشت که متهمان با یک دستگاه خودرو سواری "سمند" سفید رنگ در سطح شهر حاضر شده اند.

بیگلری افزود: گشت های پلیس با حضور در نقاط حساس شهر، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند و دو متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به تهیه چک پول های تقلبی از استانی دیگر و خرید در شهرستان بافق اعتراف کرده و با تکمیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا