مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه بخش ندوشن ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش دارد، گفت: برای نهادینه تر کردن ورزش در میان افراد باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود استفاده شود.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش ندوشن صبح چهارشنبه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، محدرضا دهقانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد ، فرزین خادمی بخشدار ندوشن،محمود سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر ندوشن و جمعی از ورزشکاران در شهرداری ندوشن تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: ورزش علاوه بر اینکه نشاط و شادابی جامعه را به همراه دارد، در پویایی و رشد جامعه نیز تاثیر بسزایی دارد.

شریعتی تصریح کرد: اگر ورزش همگانی در جامعه به فرهنگ تبدیل شود، می‌توان ادعا کرد که سلامت همگانی و کاهش انواع بیماری‌ها در جامعه پدیدار خواهد شد.

وی افزود : زمانی ورزش در جامعه نهادینه می‌شود که بتوان با اقداماتی اصولی و برنامه‌ریزی شده، مقوله ورزش را به فرهنگی عمومی در جامعه تبدیل کرد و در همین راستا استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه الزامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: ندوشن از ظرفیت های خوبی در ورزش برخوردار است که می توان با رفع مشکلات و گسترش زیرساخت ها ورزش را در این بخش نهادینه کرد.

در پایان این نشست جمعی از ورزشکاران بخش ندوشن به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد پس از این نشست از اماکن ورزشی بخش ندوشن بازدید به عمل آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا