مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از برگزاری چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در 17 خرداد ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد:حبیب ا... کارگر ضمن اعلام این خبر افزود: این همایش یک روزه در خرداد ماه با هدف شناسايي چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش هاي مهارتي؛ راهبردها و راهکارهاي توسعه مهارت آموزي و اشتغال؛ فرهنگ سازي براي گسترش توجه به آموزش هاي مهارتي؛ فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين المللي در نظام آموزش مهارتي؛ بهبود اثربخشي وكارآيي آموزش هاي مهارتي؛ تقويت جايگاه آموزش هاي مهارتي در بخش هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي و ... برگزار می شود.

کارگر با بیان اینکه 1010 مقاله برای حضور در همایش رسیده است افزود: از بین آنها 317 مقاله دریافت و 30 مقاله به صورت شفاهی و 91 به صورت پوستر و 63 مقاله به چاپ رسیده است.

وی افزود: در چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال مقالاتی از کشورهای زیادی مانند روسیه ، سنگاپور، مالزی، ترکیه، آلمان برای حضور در این همایش از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشورپذیرفته شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا