معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : برخورد با عناصر اصلي و محموله هاي بزرگ قاچاق و تسريع در امور رسيدگي پرونده هاي قاچاق كالا از اولويت هاي اصلي ما در حوزه معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جلسه كميسيون برنامه ريزي،هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، مديركل امنيتي و انتظامي استانداري يزد و نمايندگان و كارشناسان ارشد دستگاههاي عضو اين كميسيون برگزار شد.
"محمدعلي طالبي" معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين جلسه ضمن تقدير از همه دست اندركاران دستگاههاي عضو كميسيون، سياستهاي راهبردي استان در سال 94 در حوزه مبارزه با قاچاق كالا و ارز را برشمرد و اظهار داشت: افزايش رضايتمندي عمومي و حفظ حقوق شهروندي در برخورد با مصاديق قاچاق، حمايت و عزم استاني جهت استقرار سامانه بارنامه بر خط و اجراي برنامه هاي فرهنگي عميق و بومي، جامع و همه جانبه با مشاركت همه نهادها و استفاده از همه ظرفيتها از اولويتهاي كاري كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در سالجاري مي باشد.
در ادامه اين جلسه احمد ترحمي مديركل امنيتي و انتظامي استانداري يزد با ارائه گزارشي از عملكرد اين كميسيون در سال 93 به تبيين سياستهاي اقتصادي دولت تدبير و اميد در حوزه مبارزه با قاچاق كالا و ارز پرداخت و با اشاره به اينكه كالاي قاچاق آفت اقتصاد ملي و تخريب كننده بنيان توليدات داخلي است به ضرورت هماهنگي و تعامل همه دستگاهها در امر خطير مبارزه با قاچاق كالا و ارز تأكيد كرد.
در پايان اين جلسه با اهداي لوح تقدير از زحمات نمايندگان و كارشناسان ارشد عضو كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان تجليل گرديد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا