مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال جام جوان با حضور سرپرستان تیم ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  این مراسم صبح امروز سوم خرداد ماه با حضور علی شریفی رئیس حراست ، عباس الوانساز رئیس گروه توسعه ورز قهرمانی و حرفه ای ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی،  کارگر کارشناس امور حقوقی و علیرضا محمدی سرپرست گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان استان و حمیدرضا شیر دبیر اجرایی این مسابقات و سرپرست کلیه تیم ها برگزار گردید.

در این مراسم کلیه قوانین و آیین نامه نحوه برگزاری این مسابقات توسط دبیر اجرایی ارائه و تیم های در دو گروه چهار تیمی قرار گرفتند.

طبق قرعه کشی صورت گرفته تیم های گردان امام حسین (ع) آزادشهر ، فهادان یزد ، ناشنوایان و ذوالفقار در گروه یک و تیم های شهدای چهار منار ، انجمن جوان اسوه سرو، بهپود یزد و نسیم دانش/ کریاس  در گروه دو قرار گرفتند.

براین اساس تیم های در مرحله گروهی به صورت دوره ای با هم به رقابت میپردازند و پس از آن  از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود خواهند کرد که در مرحله حذفی نیز به صورت ضربدری به مصاف هم میروند تا چهره تیم قهرمان مشخص شود.

لازم بذکر است مراسم افتتاحیه ایندوره از رقابت ها با حضور مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل دوشنبه شب از ساعت 20 در سالن شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به تیم های حاضر در این مسابقات یک دست پیراهن و شورت ورزشی اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا