طی مراسمی با حضور دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ازدانش آموزان نخبه علمی مهریز در جشنواره علمی دکتر بیدکی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مهریز، دبیرکل شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در این همایش گفت: دولت در حد توان خود با قدرت برای تحقق اهداف نظام در بخش های مختلف سرمایه گذاری های لازم را انجام می دهد و قطعا حضور خیرین دلسوز موجب ارتقای فعالیت ها و برنامه ها می شود .

دکتر نوید ادهم افزود: همراهی خیرین با آموزش و پرورش در انجام طرح های علمی و تجلیل از نخبگان علمی بسیار موثر است و خوشبختانه این مهم در استان یزد نمود خوبی دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر این شهرستان با همراهی و کمک های مادی و معنوی دو خیر علمی مهریز یک حرکت شایسته و الگویی برای دیگران است.

فرماندار مهریز نیز درادامه این مراسم گفت: دولت با جدیت از مشارکت خیرین در انجام برنامه های علمی و فرهنگی در این شهرستان حمایت می کند.

سید محمد رستگاری افزود: تجلیل از نخبگان علمی اعم از دانش آموزان و دانشجویان مهریزی در رشته های مختلف و مباحث آموزشی قابل تقدیر است که برای تداوم این کار به حمایت خیرین و نخبگان منطقه نیاز است .

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این همایش با تقدیر از برادران دکتر بیدکی گزارشی از برنامه های این مدیریت و موفقیت های دانش آموزان و فرهنگیان در سطح استان و کشورارائه نمود.

برادران دکتر بیدکی نیز در این همایش ضمن بیان استعدادها و قابلیتهای دانش آموزان شهرستان برعزم جدی خود در حمایت همه جانبه از دانش آموزان شهرستان تاکید نمودند.

در پایان این مراسم که جمعی از فرهنگیان و خانواده ها حضور داشتند با لوح و تندیس از 108 نفر از دانش آموزان نخبه علمی مهریز تقدیر بعمل آمد.

 















 
     
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا