مديركل روابط عمومي استانداري شرط جلب توجه مديران به روابط عمومي را توانمندي هاي روابط عمومي ها دانست و افزود: اگر روابط عمومي ها بتوانند در بخش هاي تخصصي نيازهاي مديران خود را پاسخگو باشند قطعا مورد توجه مديران قرار مي گيرند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح پنج شنبه 31 اردیبهشت ماه گردهمایی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیران کل امنیتی و انتظامی و روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق در سالن گردهمایی شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد.
پاك طينت در این گردهمایی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه اظهار داشت: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال " دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" نامگذاری شده و شایسته است روابط عمومی ها برای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب به وسط میدان بیایند، زیرا همدلی در ذات وظایف روابط عمومی هاست.
مدیرکل روابط عمومی  استانداری یزد در ادامه با اشاره به نقش پل بودن روابط عمومي ها در ارتباطات درون و برون سازماني گفت: اگر ادعا داريم كه پل ارتباطي بين مديران و مردم هستيم بايد کوتاهترین و مطمئن ترین پل ارتباطی باشيم.
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي ها شرط جلب توجه مديران به روابط عمومي را توانمندي هاي روابط عمومي ها دانست و افزود: اگر روابط عمومي ها بتوانند در بخش هاي تخصصي نيازهاي مديران خود را پاسخگو باشند قطعا مورد توجه مديران قرار مي گيرند.

وی افزود : روابط عمومی ها بعنوان پیوند دهنده بین مسئولان و مردم نقش مهمی در ایجاد همدلی و هم زبانی بین ملت و دولت دارند و این مهم زمانی تحقق می یابد که نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.
پاک طینت امسال را سال تكاپوي بيشتر روابط عمومی ها دانست و تاكيد كرد: روابط عمومي ها بايد مطالبات مردم به صورت هدفمند و نظام مند و در چارچوب قانون به مسئولین و دولتمردان منتقل كنند و آنچه دولتمردان می گویند را نیز به گونه ای معنی و تفسیر نمایند که برای عموم مخاطبان و مردم قابل فهم باشد.

در ادامه این مراسم از سرود روابط عمومی ها که در استان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری یزد تهیه شده، رونمایی گردید.
گفتنی است در پایان این گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان از توانمندي هاي صنعتي و معدني شهرستان بافق در بخش دولتي و خصوصي بازديد كردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا