یزدفردا:يكصد و هشتادمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار و در خصوص مسائل فرهنگي و پيشگيري از وقوع جرايم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته توسط اين ارگان، از کاهش چشمگیر جرایم در فروردین ماه94 نسبت به سال گذشته در فروردین ماه خبر داد.

رفاهی افزود: جرایم در همه زمینه‌ها از جمله سرقت و همچنین تخلفات رانندگی کاهش یافته و این موضوع به دلیل تعامل همه دستگاه‌ها با یکدیگر بوده که نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

همچنین در ادامه این جلسه، حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئيس شوراي اسلامي شهر يزد خاطرنشان کرد: انشاا... با تعامل و همراهی دستگاه قضایی و اعضای شورای شهر تلاش خواهد شد تا در شهر یزد شاهد کاهش چشمگیر جرایم در همه حوزه‌ها باشیم.

وي از ايشان خواست با توجه به رويكرد شورا به مسائل فرهنگي و اجتماعي اداره دادگستري نسبت به امضاء تفاهم نامه همكاري با شهرداري اقدام نمايد.

حجت الاسلام زارع تصريح كرد : شوراي اسلامي شهر حمايت همه جانبه را در خصوص كاهش جرائم و پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و تحكيم مباني خانواده به عمل خواهد آورد.

وي اظهارداشت: پيشنهاد چهار مركز مشاوره خانواده به صورت رايگان به شهرداري داده و در حال پيگيري آن مي باشيم.

در ادامه ، ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد نقطه نظرات و پيشنهادات خود را ارائه دادند.






سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا