پنجمین دوره تجلیل از استاد پیشکسوت برگزیده استان یزد پنجشنبه 17 اردیبهشت ساعت 20 با حضور مسئولین، فرهیختگان و اساتید دانشگاههای استان در دانشگاه امام جواد برگزار میشود

یزد فردا: مراسم تجلیل از استاد پیشکسوت استان یزد چند سالی است که توسط دانشگاه امام جواد و با همکاری سایر دانشگاههای استان پایه گذاری شده است و پنجمین دوره آن پنجشنبه 17 اردیبهشت ساعت 20 برگزار خواهد شد. کمیته انتخاب استاد پیشکسوت سال 94 که با حضور نمایندگان دانشگاهها در سالن کنفرانس دانشگاه امام جواد تشکیل جلسه داد سوابق کاندیداهای پیشنهادی دانشگاهها را مورد بررسی قرار داد. در نهایت با توجه به اینکه در چهار دوره گذشته استادان منتخب از اعضای هیأت علمی بازنشسته دانشگاه یزد بودند (آقایان دکتر بهارستان، دکتر شاهی، پروفسور کرباسی و دکتر نواب پور)، پیشکسوت برگزیده سال 94 به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافت و حکیم فرزانه و پزشک اخلاق مدار دکتر ضیاءالله بوترابی عضو هیأت علمی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد جهت تجلیل در تاریخ مذکور معرفی گردید. وی از اولین اساتید دانشگاه علوم پزشکی است که در کنار شهید صدوقی برای راه اندازی این دانشگاه در استان یزد تلاش کرده است. وی که به اخلاق مداری و شاگرد پروری مشهور است شاگردانی چون دکتر فروزان نیا(جراح قلب)، دکتر میرجلیلی(ریاست دانشگاه علوم پزشکی)، دکتر توحیدی فر(ریاست تأمین اجتماعی استان)، دکتر اولیاء، دکتر اندیشمند و دهها متخصص برجسته را برای خدمت به مردم تربیت کرده است.

مراسم تجلیل از وی پنجشنبه 17 اردیبهشت ساعت 20 در دانشگاه امام جواد واقع در صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جوادالائمه برگزار میشود. از همه علاقمندان به علم و عالم دعوت شده است تا در تکریم مقام اساتید و خدمتگزاران عرصه آموزش عالی استان یزد، برگزار کنندگان این مراسم را با حضور خود همراهی نمایند.


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا