مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه هدف مان نگاه ویژه به ورزش زنان کارمند در جهت سلامت جسمی و روحی زنان است گفت: در این راستا تلاش مان این است که برنامه های در بحث ورزش کارکنان دولت داشته باشیم .

آزاده دهقان در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: مسابقات بانوان کارمند استان یزد در رشته های والیبال ، طناب کشی ، تنیس روی میز ، آمادگی جسمانی و شنا در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه این مسابقات 27 اردیبهشت ماه به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) برگزار و نفرات برتر تجلیل خواهند شد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هدف از برگزاري اين مسابقات را اشاعه فرهنگ ورزش همگاني و ايجاد انگيزه و روحيه مضاعف در بين بانوان عنوان كرد و افزود: سلامت جسم و روح كارمندان در ايجاد تعامل با ارباب رجوع و محيط كار بسيار مهم است و نمي توان آن را ناديده گرفت. 

دهقان اظهار داشت: محور فعاليت هاي ورزشي ویژه بانوان در كشور، ايجاد ساختاري براي توسعه ورزش همگاني، قهرماني است كه ما نيز با برنامه ریزی های صورت گرفته در اين راستا تلاش مي كنيم.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات بانوان کارمند هم یکی از برنامه های است که در سال جدید با جدیت پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم شاهد حضور چشمگیر بانوان کارمند در این رقابت ها باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا