مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جلسه شورای راهبردی این اداره کل گفت: جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش برای اولین بار در کشور در استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، جلسه شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و اعضاء این شورا برگزار و در خصوص اهداف ، موضوعات ، تقویم و آیین نامه جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش بحث و کلیات طرح و فراخوان این جشنواره به تصویب رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش برای اولین بار در کشوردر سطح استان یزد اجرا خواهد شد و باید با استفاده از افراد با تجربه در این حوزه برنامه ریزی دقیق و صحیح صورت پذیرد و در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تلاش کرد.

مسعود شریعتی افزود: فراخوان این جشنواره در حال تدوین و به زودی طلاع رسانی خواهد شد که علاقمندان پس از نهایی شدن فراخوان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم ، تعامل بین مردم به خصوص هنرمندان و مجریان امر ورزش در جامعه ، شناسایی ایده ها و نقطه نظرات در راستای بهتر شدن ورزش استان ، آشنایی با مشکلات موجود در ورزش و تلاش برای رفع آنها را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: آثار ارسالی پس از ارزیابی توسط داوران کشوری و استانی، اکران خواهد شد و به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا