طی دیدار کارشناسان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه دبیر ستاد استانی پیشگیری از اعتیاد از معاونت جمعیت هلال احمر استان یزد فعالیت های هلال احمر در این حوزه چشمگیر عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان فعالیتهای حوزه جوانان هلال احمر در قالب کانون های مختلف از سنین 5 الی 29 سال بیان داشت : تا کنون اقدامات زیادی جهت حساس سازی و آگاه سازی جوانان و نوجوانان در راستای پیشگیری از اعتیاد در این استان صورت گرفته است .

حامد صدیقی عنوان کرد: تولید و توزیع کتابچه محله عاری از دخانیات جهت کانون های دانش آموزی هلال احمر ، مشارکت در کمپین پیشگیری از شیشه در استان یزد ، برگزاری مانور نه به اعتیاد و پرواز فانوس های امید ، توزیع لوح فشرده موسیقی نه به اعتیاد بین مسافرین نوروزی استان یزد ، همکاری و تعامل با دستگاههای مرتبط با پیشگیری از اعتیاد و ارائه تبلیغات در این راستا در اردوها و کلاسهای آموزشی کمک های اولیه از جمله اقدامات معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد در زمینه پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان یزد افزود : در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان جوانان هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر کارگاهی چهار روزه با حضور 80 نفر از اعضا دختر و پسر جوانان هلال احمر در اوایل خرداد برگزار خواهد شد که 80 نفر از شرکت کنندگان از تمامی شهرستانها انتخاب  شده و سپس در شهر خود آموزش های لازم را ارائه خواهند داد.

در این جمله کارشناسان دفترستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از فعالیتهای این جمعیت تقدیر کردند و اعلام امیدواری نمودند با این دست از فعالیتها شاهد کاهش روی آوردن جوانان به مواد مخدر باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا