طی جلسه مشترک که با حضور مدیر نهضت سوادآموزی استان یزد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاون امور جوانان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد صورت گرفت به ترویج سوادآموزی بین تمامی اقشار تاکیدشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه اعلام کرد یکی از شاخصه های زندگی در دوران امروز بهره مندی  از سواد می باشد که جمعیت هلال احمر استان یزد آمادگی دارد با استفاده از جوانان و داوطلبان خود به این امر کمک کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه بیان کرد : شعار اصلی هلال احمر "نجات انسانها، تغییر نگرش" می باشد که در دنیای امروز نجات هر فردی از بی سوادی می تواند بعنوان مصداقی از نجات افرادقرار گیرد و تغییر نگرش را در سطح جامعه شاهد بود لذا حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد آمادگی داردبا استفاده از ظرفیت کانون های دانشجویی و کانون های روستایی خود نسبت به شناسایی ، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد اقدام کرده و خدماتی را ارائه دهد.

در این جلسه رئیس نهضت سوادآموزی استان یزد نیر اعلام کرد : با اینکه استان یزد از استانهای پیشرو در زمینه سوادآموزان می باشد با این حال در نظرات که آموزش فرد به فرد صورت گرفته و شاهد ریشه کنی بیسوادی در استان یزد و تمامی کشور باشیم.

وی همچنین گفت : جمعیت هلال احمر استان یزد با استفاده از پتانسیل و توان خود و  با استفاده از جوانان و داوطلبان با انگیزه در تمامی استان به این امر کمک شایانی می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا