رئيس گروه دیسپاچینگ و فوريتهاي برق استان يزد اعلام کرد: اكيپ هاي عملياتي مستقر در سراسر استان، نياز مشتركان برق در ايام نوروز را از طريق سامانه 121 برطرف كرده اند.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محسن نگارش در گفتگو با خبرنگار واحد خبر سيماي مركز يزد،  با بیان اينكه تمهيدات لازم براي پاسخگويي به نياز افزون بر پانصد و هفتاد و پنج هزار مشترك برق در طول سال به صورت شبانه روز فراهم شده است ، اظهار داشت : قطع برق ، خاموشي روشنايي معابر و پيگيري مشكلات مردمي از جمله مواردي است كه توسط سامانه فوریت‌های برق 121 در ايام نوروز به آن پاسخ داده شده است.

وي به تجهيز ده ها اکیپ عملیاتی در سراسر استان اشاره داشت و افزود:سامانه فوريتهاي برق  قادر خواهد بود به صورت هوشمند ،فرآيند پاسخگويي و هدايت تماس مشتركان را مديريت كرده و پيگيري و شناسايي  آخرين وضعيت تماس هرمشترك را امكان پذير نمايد .

مهندس نگارش متذكر شد:سيستم ردياب خودروي اكيپ هاي عملياتي ، امكان نظارت بر عملكرد خدمت رساني از طريق نمايش مسير حركت خودرو بر روي نقشه  و مسافت طي شده را فراهم كرده است.

رئيس گروه دیسپاچینگ و فوريتهاي برق اين شركت امكان دسترسي مشتركان برق بدون گرفتن پيش شماره در سراسر استان را يادآور شد و خاطرنشان كرد : برنامه ريزي و انسجام بخشي ايجاد شده با حضور مديركشيك در مركز فوريتهاي برق و مديريت هاي توزيع برق شهرستان ها نيز مديريت مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا