یزدفردا:معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح آرامش بهاری در مسجد تاریخی جامع کبیر یزد بازدید و از این حرکت نو و پویا تقدیر کرد.
حجت الاسلام احمد شرفخانی ظهر روز گذشته با حضور در مسجد جامع کبیر یزد از اجرای برنامه های فرهنگی طرح نوروزی آرامش بهاری در این مسجد تاریخی بازدید به عمل آورد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بازدید از طرح عفاف و حجاب ، غرفه کودک و نوجوان، چایخانه و خیمه های معرفت با مبلغین اعزامی از قم نیز به بحث و تبادل نظر پرداخت.
وی در پایان این بازدید ضمن اعلام نظر خود با اشاره به حرکت جهادی همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: برنامه ریزی پویا و اثر گذار عزیزان روحانی در این طرح نوروزی آنچنان در تجلی حرکت فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن نمایان بود که آنچه باید بگوییم تقدیر و تشکر و سپاسگذاری از فعالان فرهنگی این عرصه می باشد.
وی حضور گردشگران خارجی را فرصت مغتنمی جهت ارائه نگاهی نو و جذاب از اسلام دانست و تصریح کرد: این حرکت پویا در قالب خیمه های معرفت مجموعه اثرگذاری را نمایان ساخته است.
وی در پایان ابراز امیدواری نمود این حرکت  در طول ایام گردشگری  پایدار و ماندگار باشد.
گفتنی است خیمه معرفت مسجد جامع یزد با حضور مبلغین مسلط به زبان های خارجی تاثیر بسزایی را در بین گردشگران خارجی و داخلی داشته است. 





سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا