خبرآرشیوی :طرح وصال (حسینیه تا حسینیه) هیئت ورزش های همگانی استان یزد، جمعه با حضور اهالی محل، مردم و مدیران دولتی در محلات تل و پنبه کاران برگزار می شود.

در ابتدای این مراسم که در میدان مارکار آغاز شد، وحید خباززاده رئیس هیئت ورزش های همگانی استان با سخنانی ضمن خیر مقدم به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: طرح وصال علاوه بر اهداف ورزشی که دنبال می کند به دنبال نزدیک تر کردن مردم و آشنایی آنها با بافت تاریخی و نیز با حضوری که مسئولین عالی رتبه در این مراسم دارند سعی در رفع مشکلات محلات به خصوص بافت تاریخی شهر یزد دارد.
وی با بیان اینکه این حرکت به صورت منظم در شهر ادامه دارد، افزود: جامعه ای پویاست که ورزش و به خصوص ورزش همگانی در آن جامعه نهادینه شده باشد و در اینصورت ما شاهد جامعه ای سلامت و شاد خواهیم بود.
رئیس هئیت ورزش های همگانی استان در ادامه سخنانش با اشاره به دالعباده بودن یزد گفت: اعتقاد داریم ورزش همگانی برای اینکه رشد کند، باید به مساجد و حسینیه ها برود، مسجد و حسینه ها همانگونه که جایگاهی برای عبادت هستند، می توانند بهترین مکان برای ورزش و سلامتی جامعه باشد.
در ادامه مراسم آقایان فارغ و سفید به نمایندگی از محلات پنبه کاران و تل به حاضران خیرمقدم گفتند و سپس علاقه مندان با دم مرشد به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
در ادامه حاظرین با پیاده روی در محلات پنبه کاران و تل ضمن بازدید از بافت تاریخی، مشکلات محله نیز بررسی و از سوی محمود شاکری فرماندار یزد، قول پیگیری داده شد.
گفتنی است، همایش بعدی پیاده روی خانوادگی (طرح وصال) جمعه  17 بهمن ماه به میزبانی محله شاه ابوالقاسم، واقع در خیابان سیدگلسرخ برگزار خواهد شد.
رگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به میزبانی محله های تل و پنبه کاران
طرح وصال (حسینیه تا حسینیه) هیئت ورزش های همگانی استان یزد، جمعه سوم بهمن ماه با پیاده روی در محلات تل و پنبه کاران برگزار می شود.
در جلسه ای که برای هماهنگی برگزاری این همایش با حضور وحید خباززاده یزدی، رئیس هیئت همگانی استان یزد، غلامعلی سفید، به نمایندگی از محله تل و فارغ به نمایندگی از محله پنبه کاران برگزار شد، خباززاده با برشمردن اهداف برگزاری چنین طرحی تاکید کرد: طرح وصال با هدف قرار دادن ورزش جزو سبد شهروندان طراحی شده که با اجرای منظم و هفتگی آن، امیدواریم گامی به سوی شهری سالم برداشته باشیم.
وی با اشاره به حضور مسئولان عالی رتبه استانی در این همایش ادامه داد: امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد و با نشاطی که به مسئولان می دهد، آنها را هرچه بیشتر به فعالیت عمرانی و فرهنگی در یزد ترغیب کند.
رئیس هیئت ورزش های همگانی در پایان سخنانش با بیان اینکه این همایش به صورت منظم و دوهفته یکبار برگزار می شود، از هیئت ها و محلات یزد دعوت کرد تا با اعلام آمادگی خود به هیئت ورزش های همگانی، میزبان این همایش باشند.
همچنین نمایندگان محله های تل و پنبه کاران با برشمردن مشکلات محلات خود از مسئولان دعوت کردند تا با حضور در این مراسم از نزدیک در جریان مشکلات بافت تاریخی قرار بگیرند.
گفتنی است، همایش پیاده روی خانوادگی، روز جمعه هفته جاری با تجمع شهروندان در میدان مارکار و انجام ورزش صبحگاهی آغاز و در ادامه با ورود به بلوار بسیج ، از کوچه هتل مشیر وارد محله تل می شوند و ضمن بازدید از آثار تاریخی محلات تل و پنبه کاران به ورزش پیاده روی نیز می پردازند.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا