به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، حبیب ا... کارگر، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با اعلام اين خبر بیان داشت: هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) روز پنجشنبه مورخ:14-12-93و هشتمین مرحله  آزمون سراسري سنجش مهارت سال 1393 پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي استان روز جمعه مورخ 15-12-93 برگزار  مي شود.

وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی و زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

کارگر ادامه داد:متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند از تاریخ: 11-12-93 تا تاریخ 13-12-93 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – کارت ورود به جلسه آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

کارگر ادامه داد: هم چنین متقاضیان شرکت در  هشتمین مرحله  مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1393 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ 11-12-93تا تاریخ 13-12-93با مراجعه مراجعه  به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – کارت ورود به جلسه آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بیان داشت:. داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا